Esittelyssä ScoutWikien sponsori TNNet

TNNet Oy on vuonna 2002 perustettu yksityinen Internet- ja laitesalipalveluntarjoaja. Kilpailuvalttejamme ovat laadukkaat palvelut, joiden joustavuus ja palvelutaso ovat ensiluokkaisia, kestäen vertailun minkä tahansa muun toimijan kanssa.

TNNet tarjoaa Nettipartiolaiset ry:lle ScoutWiki-verkoston 16 erikielisen wiki-sivuston ja yli 30 000 artikkelin hostaamiseen erittäin suorituskykyisen virtuaalikoneen, jolla wikien ensiluokkainen toiminta saadaan varmistettua kaikissa olosuhteissa ja kaikilla kävijämäärillä, jotka nousevat usein satoihin tuhansiin käyttäjiin kuukaudessa.

VAULT-TUOTEPERHE

Vault-tuoteperhe tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden hankkia kokonaisvaltainen tietoliikenne- ja palvelinsaliratkaisu. Vault-tuoteperheeseen kuuluu seuraavat palvelut: Vaultcloud-virtuaalipalvelimet, Vaultconnect-tietoliikenneyhteydet, Vaulthotel-kotisivu- ja -sähköpostipalvelut, Vaultsec-tietoturvapalvelut sekä Vaultwall-palomuuripalvelut.

Vault-tuoteperhe sopii niin aloittavalle kuin monen toimipisteen kokonaisuuden kattavalle suurelle yritykselle. Tuoteperheestä on mahdollista valita tiettyjä osia pieniin tarpeisiin tai keskustella asiantuntevien ratkaisumyyjiemme kanssa kokonaisvaltaisesta Vault-yritysratkaisusta.

Vault-tuoteperhe on tietoturvallisin ja laadukkain yritysverkkoratkaisu, jolla turvaat yrityksesi tulevaisuuden.