Nettipartiolaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous 21.12.2021

Nettipartiolaisten hallitus kutsuu yhdistyksen jäsenet sääntömääräiseen syyskokoukseen tiistaina 21.12.2021 klo 18 etäyhteydellä.

Kokoukseen osallistutaan kirjautumalla yhdistyksen jäsenrekisteriin ja avaamalla sieltä käytettävä etäneuvottelupalvelu osoitteessa https://rekisteri.partio.net/kokous-20211221 olevan linkin kautta. Yhdistyksen kokouksessa käytetään meet.okf.fi-palvelua tai mikäli ko. palvelu ei toimi, muuta Jitsi-ratkaisuun pohjautuvaa palvelua. Kukin jäsen voi tarkistaa käytettävän järjestelmän toiminnan omalla koneellaan jo etukäteen perustamalla meet.okf.fi-palveluun oman kokouksensa.

Kokoukseen on välttämätöntä kirjautua itse jäsenrekisterin kautta, koska jäsenten henkilöllisyys varmistetaan kirjautumisella. Osallistumislinkkiä ei tule jakaa muille jäsenille tai ulkopuolisille.

Yhdistyksen kokouksen äänestykset toteutetaan verkkoselainta käyttäen. Jäsenen tulee huolehtia, että hän pystyy koko kokouksen ajan kirjautumaan yhdistyksen jäsenrekisteriin omilla tunnuksillaan äänestyksiin kirjautumista varten.

Mikäli sinulla ei ole tunnuksia jäsenrekisteriin (LDAP-tunnukset), ota yhteyttä ennen kokousta sähköpostilla hallitus@partio.net tai kokouksen aikana puhelimitse 050 378 0711.