Nettipartiolaiset ry:n tiedote 1/15

Nettipartiolaiset ry:n syyskokous pidettiin Tampereella joulukuun puolivälissä. Kokouksessa valittiin yhdistyksen puheenjohtajaksi Pyry Rajatammi, hallituksen jäseniksi Elina Hiltunen, Juha Mäenalusta ja Tuukka Tapper. Hallituksen varajäseniksi valittiin Sami Kiesiläinen, Katri Särkikoski ja Jyri-Petteri Paloposki.

Syyskokouksessa keskusteltiin hallitukselle tuodusta esityksestä sivutilojen alasajon selvittämiseksi. Esityksen mukaisesti Nettipartiolaiset ry:n hallitus

• selvittää, onko mahdollista siirtää sivutilat suoraan jonkun kaupallisen toimijan alle ja sivutilojen käyttäjien mielipiteen asiasta.
  • selvittää, kuinka moni sivutilojen käyttäjistä on suunnittelemassa sivutilojen vaihtoa pois Nettipartiolaisilta tai sivutilojen lopettamista kokonaan.
  • tekee realistisen suunnitelman siitä, mitä vaatisi, että nykyinen sivutilapalvelu saataisiin toimivaksi
  • esittää yhdistyksen kevätkokoukselle 2015 sivutilapalvelun lopettamisesta tai sen toimivasta jatkamisesta

25.1. suunniteltiin yhdistyksen jäsenten vapaamuotoista tapaamista, jossa voi tutustua toimintaan, hallituksen jäseniin ja pyytää apua mahdollisiin ongelmiin. Tapaaminen järjestetään pääkaupunkiseudulla. Lisätietoja myöhemmin.

Nettipartiolaiset kaipaavat myös lisää ylläpitäjiä. Jos tehtävä kiinnostaa, ota yhteyttä Juha Mäenalustaan (juha.maenalusta (at)partio.net)