Nettipartiolaisten livetapaamisessa ideoitiin uutta

Pitkästä aikaan Nettipartiolaiset järjestivät jäsenten yhteisen livetapaamisen Vantaalla sunnuntaina 25.1.2015. Tapahtumassa ideoitiin Nettipartiolaisten tulevaa toimintaa ja pohdittiin yhdistyksen nykyistä tilannetta maailmassa, jossa netin käyttö on jokapäiväistä. Nettipartiolaiset tarjoaa nettiin liittyviä palveluita ja tukea partiolaisille ja lippukunnille (esim. sivutiloja ja @partio.net-sähköpostiosoitteita) ja yhdistää eri puolilla Suomea asuvia partiolaisia yhteisiin tapahtumiin. Lisäksi tapahtumassa huhkittiin juoksevia ylläpitotehtäviä yhdessä Nettipartiolaisten ylläpitotiimin kanssa ja saatiin kattava koulutus Nettipartiolaisten eri järjestelmistä ja palvelimista. Päivän mittaan syötiin myös hyvää ruokaa, tutustuttiin uusiin ihmisiin ja vaihdettiin kuulumisia vanhojen partiotuttujen kanssa.