Jäseneksi

Liittymislomakkeet löytyvät vasemman laidan valikosta.

Jäsenyydellä saa

Yhdistyksen kokouksissa on jokaisella varsinaisella jäsenellä yksi ääni. Kannattavalla jäsenellä on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus.

Jäsenedut mm.:

Jäsenenä voi osallistua Nettipartiolaisten toimintaan ja jäsenenä tuet mm. ScoutWikien sekä Suomen JOTI-sivuston ylläpitoa.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu on 10 euroa varsinaiselta jäseneltä ja 20 euroa kannattavalta. Yhdistyksen tilinumero IBAN-muodossa on FI56 5716 9020 0761 00 (BIC: OKOYFIHH). Maksaessasi jäsenmaksua käytä saamaasi viitenumeroa.

Tunnuksesi luodaan heti, kun on tiedossamme, että olet maksanut jäsenmaksusi. Jos jäsenmaksua ei ole maksettu 2 kuukauden sisällä hakemuksen jättämisestä, hakemus mitätöityy.

1.10. jälkeen maksetut jäsenmaksut ovat jo seuraavan vuoden maksuja. Vanhojen jäsenien tulee maksaa uuden vuoden jäsenmaksunsa 31.3. mennessä, jotta jäsenyys ja etuisuudet säilyvät katkoksetta.

Jäsenyyden ehdot

Yhdistykseen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen.

Kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Jäsenellä on oikeus erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti hallitukselle tai sen puheenjohtajalle taikka ilmoittamalla erosta yhdistyksen kokouksessa merkittäväksi pöytäkirjaan.