Partiotorille edustusta

Partioviikon viikonloppuna (24.–25.4.) Helsingissä tapahtuvassa Kohtaamisessa pidetään Skutta-leiri, jonka edustalle tulee partiotori. Partiotorilla on ständejä erilaisilta hankkeilta ja projekteilta ja muilta partioyhteisöiltä ja sensellaisilta, joita Uudenmaan piirillä ja PäPalla sekä SP:llä on meneillään.

NP:ltä on pyydetty osallistumista partiotorille. Löytyisikö jäsenistöstä vapaaehtoisia esittelijöitä tai esittelypisteen tekijöitä? Mitään suurta ja spektaakkelimaista ei ole tarkoitus järjestää, mutta joku pieni, mielellään toiminnallinen esitys siitä, mitä Nettipartiolaiset on ja tekee, olisi paikallaan. Jos miehitystä löytyy, pientä ständiä voitaisiin mennä pitämään myös sunnuntaina Senaatintorille paraatin yhteyteen ja Tuomiokirkon Kryptaan PJ-kahveille.

Kohtaamisen koordinaatioryhmän kesken oli myös puhetta, että olisi hauskaa, jos Skutta-leiriltä näytettäisiin nettikamerakuvaa partioviikon nettisivuilla. Löytyykö joltain tällaiseen projektiin halukkuutta ja/tai laitteistoa?

Kysy rohkeasti lisää jos vähääkään kiinnostaa, näkyvyydestä tapahtumissa olisi NP:lle paljon hyötyä! Yhteydenotot aiheesta osoitteeseen jyri-petteri.paloposki (ät) partio (piste) net.