Avoimia tehtäviä

Tällä sivulla listataan tehtäviä, joita Nettipartiolaiset ry:n luottamustehtävinä on tarjolla. Jos näet listalla mieleisesi tehtävän, kysele lisätietoja osoitteesta np.pj (ät) partio.net.

Ohjeiden kirjoittajia

Drupal-ohjeistuksemme kaipaisi päivittämistä. Jos osaat käyttää Drupalia edes hieman ja osaat kirjoittaa ymmärrettäviä ohjeita, ilmoita kiinnostuksestasi!

Palvelinylläpitäjä ja helpdesk-tukihenkilö

Jos osaat jo palvelinylläpidosta (LAMP) ja haluat kehittää osaamistasi Nettipartiolaisten ylläpitotiimissä yhdessä muiden kokeneiden roottien kanssa tai olet jo lähes ammattilainen, tule mukaan toimintaan! Ylläpitotiimi etsii mukaan uusia hyviä tyyppejä, voit tehdä enemmän tai vähemmän ja sinulle voidaan räätälöidä innostustasi ja osaamistasi vastaava pesti.

Graafisen ulkoasun suunnittelija

Yhdistys kaipaisi päivitettyä, yhtenäistä graafista ulkoasua ainakin seuraavissa muodoissa:

• Internet-sivuston ulkoasu,
  • Asiakirjamallit (erityisesti kirjepohja),
  • Huivi ja muut mahdolliset tunnukset.

Hallituksen jäsen / Yhdistyksen puheenjohtaja

Vuoden lopussa syyskokouksessa valitaan aina seuraavan vuoden hallitus ja puheenjohtaja. Hallitukseen valitaan 6-10 jäsentä, jotka sopivat keskenään pestien ja vastuiden jaosta. Hallituksen tehtäviä ovat esimerkiksi sihteeri, tiedottaja, jäsenrekisterivastaava, rahastonhoitaja, virkistysvastaava, JOTI-vastaava. Hallituksen jäsenenä pääset suoraan Nettipartiolaisten toiminnan ytimeen ja pääset vaikuttamaan millaista toimintaa ja tapahtumia NP järjestää.